Internetshopping

Jag har aldrig vågat mig på det här med internetshopping. Jag har kännt det som att jag ska bli lurad och bli av med alla mina pengar. Men sen jag shoppade första gången kan jag typ inte sluta. Det är ju så enkelt att bara klicka hem en massa saker. Livsfarligt! Min senaste last är böcker. Jag har blivit helt boktokig. Så nu har jag beställt 10 böcker på mindre än en vecka (A) På Adlibris.se, skitbilligt! Typ alla pocket (utom de nya) kostar 39 kronor. Såå mycket billigare än i affär. Fast jag älskar att gå och handla böcker fysiskt också.. Men men, man kan inte få allt. Kan inte bärga mig tills jag får åka och hämta mina nya böcker! Tror första laddnigen kommer imorn! Sen kommer nästa om en vecka typ. Bokmalen Jonna är i farten! Watch out! (Eller hur fan man stavar.. :P)

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0