fel fel fel

Det är fel på mig, trasig, kaputt, totalt förstörd..

Jag skulle lägga mig tidigt igår, igen.. Gjorde jag det? Nej, jag fastnade framför ett jävla minispel på nätet som jag säkert spelade fyra timmar för att jag inte lyckades få högsta påäng.. Gick och la mig någon gång mellan fyra och fem tror jag. Det är ju fan inte normalt!?

Idag skulle jag ju gå upp tidigt eftersom jag har tvättid. Men jag försov mig och missade som vanligt första 20 minutrarna av tiden. Som varje gång.. I och för sig hinner jag nog i alla fall men ändå.. Störigt som fan. Och förresten, det där med tvätten. Fy fan vad mycket!!! Det syns att jag inte tvättat på typ ett år. Undrade om min svarta tvätt ens skulle få plats i maskinen. Haha. Men det gick, tur!

Nu ska jag kolla tv, kanske somna om.. Om 45 min är det dags att gå ner och köra nya maskiner och torka det andra. Wish me luck on my very fun day!

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0