Go morron, go morron!

En annan har ju redan varit utte i typ två timmar. Jajaa, jag vet att det inte är någon större bedrift men jag är stolt ändå. Ännu mer stolt är jag för jag ägnat morgonen åt att handla, städa och laga mat. För alldeles strax ska jag nämligen iväg för att möta Simon. Vi firar tre månader idag så jag har planerat en mysdag. Först ska vi gå och spela minigolf och sen går vi och sätter oss vid vattnet och äter picknick. Jag har gjort en stor pastasallad, köpt vindruvor och äppel&päroncider på glasflaska. Allt är godare i glasflaska!

Skulle köpt jordgubbar också men jag glömde.. Men men, det gör nog inget. :P Tar med mig kameran. Ska försöka komma ihåg att använda den också. Brukar bli roligare så.

Nu måste jag packa ner maten och allt i en väska sen drar jag mig mot söter. Tjingeling!

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0