Kära återseenden

Det har varit lite reunion den här vecka och det verkar som att nästa vecka blir i samma tema. I tisdags var jag ju på Veronicas studentmottagning och där var även Michelle och Aller. Och idag var jag på Allers mottagning där samma gäng var. Plus även Adéle som jag inte träffat sen vi gick ut nian. Sen nästa vecka bestämde vi att jag ska på Michelles mottagning också så då ses vi igen. Känns skitroligt. Kanske tillochmed blir så att vi ses nån eller nåra gånger i sommar. Skulle vara skitkul för det är verkligen grymma tjejer dedär.

Hela helgen blir det jobb nu.. Helt värdelöst när det är så himla fint väder ute. Skulle gärna vara ute och sola hela helgen. Sitta i en park på dagen alldeles för lättklädd och ha picknick. Och på kvällen kan man ta samma park fast med mer kläder och ett par filtar att värma sig med. Det skulle fan vara underbart. Det är precis sånt jag längtar efter nu. Är så jävla cpglad att att skolbajs är över nu. Betygen är satta så det är inget att göra åt saken. Hur grymt som helst.

Nu måste jag krypa ner i sängen och sova. Imorn börjar jag tidigt på jobbet. Första gången typ någonsin på en lördag känns det som. Jag börjar alltid 12 annars. Men imorn blir det 9.45. Skönt att man har så nära till jobbet!

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0