Balleballe

Nu har det gått utför med publiceringen igen. Vad är det för fel egentligen? Den här gången vet jag inte ens vad jag gjort. Jag har väl kommit ur mönstret med att blogga så jag kommer inte ihåg att göra det. När man bloggar flera gånger om dagen så sitter det liksom i fingrarna och man känner när man inte bloggat på ett tag. Men nu har jag kommit ur det mönstret så då måste jag liksom påminna mig själv att blogga och då glömmer jag, dåligt..

Men nu gör jag det iaf. För tillfället sitter jag hemma hos mamma och pappa. Tänkte sitta ute och plugga. Men det gick ju inte eftersom man inte ser något på datorn ute.. skit. Det får bli solpauser i pluggandet helt enkelt. Sen lite senare idag kommer Thomas hit och så ska vi övningsköra. Sen ikväll är det middag här med svärföräldrarna och Simon. Det ska bli sjukt kul. Har längtar i en vecka. Eller.. egentligen sen jag träffade hans föräldrar. Men jag har ju längtat ännu mer sen vi bestämde en dag. Grymt kul!

Vi får höras lite senare. Nu ska jag försöka skriva en krönika. Det blir hysterin som uppstår när första solen kommer. Eller om hur synd det är om småbarnsmammor i lägenheter. Publicerar de här sen kanske om de blir bra.

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0