Fashionista

Johanna sov hos mig efter strippen igår, skitmysigt. Enda negativa var väl att hon var seg imorse så vi missade tunnelbanan. Men vi hade bara eget arbete i skolan ändå så det gjort väl inte så mycket.

Imorse då så diskuterade vi modet och olika trender. Vi kom fram till att vi båda verkligen gillat dehär senaste trenderna. Gadiatorsandaler, nitar, axelvaddar, rockstilen. Ja, det har varit mycket snyggt. Men nu.. de nya trenderna. Cancerögonbryn och mjukisbrallor. Hur tänkte dom? Måste ju varit så att de fick slut på idéer och ba, nemen.. Vi kör på något helt osmakligt, ser hur långt vi kan ta det. Se hur många som hakar på.

Fast.. om jag känner mig själv kommer jag stå där i höst med mjukisgharemsbrallor och ljust målade ögonbryn. Eller.. ögonbrynstrenden kommer jag fan inte haka på. Man ser ju sjuk ut?

Är så jävla förbannad just nu. Jag kommer kaske att få G i engelska. KANSKE! Och det är om jag jobbar röven av mig IDAG och skriver klart två uppgifter. Jomen.. det kommer nog gå skitbra. Och sen är det alla andra hundra ämnen jag har där jag också ligger äckligt mycket efter.. Usch man kan ju dö av mindre..

Så nu ska jag gå och dränka mina sorger i en extra fet kebab i Skogås centrum, bra skit!

<3 J.F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0