Friday, I'm in love

Idag har varit en riktigt seg dag. Kändes inte som jag gjorde något vettigt i skolan. Eller.. jag gjorde iof min presentation i flash. Bara lite script kvar den är det klar! :D Sen var det jobb som stod näst på schemat. Men det var typ inte en kotte där så jag stod mest av tiden. Hatar det. När jag jobbar vill jag jobba också. Inte bara stå där och inte göra någon nytta. Då kan man lika gärna gå hem?

Nu har jag suttit och pillat lite med datorn och läst bloggar.  Tänkte laga lite mat. Är inte så hungrig så jag tänkte steka mackor med ägg, tomat och bacon. Så jävla gott! Har varit sugen på det i 2 dagar. Ja, jag är inte riktigt som andra. Sen kläckte Carro på jobbet ur sig en jävligt smart sak idag. Guacamole och nachochips. Så det ska jag också göra idag. Efter middagen alltså. Petra skulle också det för det lät så gott. Haha. Tre härmapor.

Nej.. nu kurrar det lite i magen faktiskt. Och jag skulle kanske försöka äta innan halv 10-10 någon dag.. PUSS OCH HEJ LEVERPASTEJ!

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0