tjingaling

Idag har varit en riktig mysdag. Eller.. det började redan igårkväll då Simon följde med mig på en dansföreställning som en kompis hade på Dansens Hus. Sjukt duktig var han förresten, det var dem alla. Lätt avundsjuk på att jag inte fick vara med. :P I alla fall.. efter det åkte vi hem till mig för att släppa in och mata katten och för att hämta lite saker så jag kunde åka och sova hos Simon. Väl där somnade vi som stockar ganska snabbt för att sen få bästa uppvaknandet i morse. Tack älskling!

Sen åkte vi in till stan "hela familjen" för att träffa Daniel och Helena (Simons brorsa + sambo) och deras två barn Teo och Oliver. Grymt söta båda två. Så vi var i en park där barnen lekte och vi "vuxna" drack kaffe och åt glass, mys! Sen tog vi en liten spontan sväng på stan och jag hittade de mest perfekta klänningen och de MEST PERFEKTA skorna!!!!!! för bara 650 kronor tillsammans. Och jag letade inte ens! Bara råkade springa på dom. Så nu är outfiten inför skolavslutningen kirrad ;) Måste bara fixa en schysst bränna också. Mindre enkelt...

Sen när jag kom hem släpade jag med mig dator, iPod, telefon och ramlösa och gick ner och satte mig på bänken vi fått på baksidan och knåpade ihop en krönika. Eller.. den tog 10 min att skriva :P

Nu är jag inne igen. Tänkte försöka komma på vad den där jävla samhällsuppgiften går ut på.. Och kanske käka något. Magen är så tom att den börjar bukta inåt, not good.

Hörs kanske sen. Puss!

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0