Typ asballt!

Tjingeling!

Var nyss inne och kollade min mail för at se om jag fått svar på en jobbansökan jag gjort. Självklart inte kommit. Men däremot hade jag fått mail från Smartson där de skrev att man kunde anmäla sig för att bli testpilot för en systemkamera. Canon EOS 550D. Så det var ju solklart att jag anmälde mig. Man kulle  anmäla sig som team så jag och Simon blev testteamet Team unicorn. Simons dröm att ha den kameran så det skulle ju vara hur ballt som helst om jag fick det. De väljer åtta team så chansen är inte superstor men ändå. Skitballt! Jg anmäler mig fan på alla dedär testgrejerna de skickar ut.

Ni kan också anmäla er. Gå bara in här så skickar man in anmälan. Lycka till!

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0