Värmeslag

Det är vad man får om man vistas i min lägenhet när det är mer än typ 10 grader ute. Och det är det definitivt nu. Och syrebrist får man också för den delen.

Idag var jag på bilskolan och körde. Det gick väl hyfsat bra, jag körde långt och i högre hastigheter utan några missöden. Men det kändes inte riktigt på topp ändå.. Kändes inte som att jag hade samma stenkoll som jag haft innan. Kollade inte lika mycket, tänkte inte lika mycket i förväg. Men man har väl sina svackor antar jag. Och sen blir man ju lätt trött i skallen i det här vädret. Men men, jag körde i alla fall och det gick inte dåligt så det var ju bra.

Vad händer nu då? Jo, jag tänkte dra i mig lite vatten nu så jag inte tuppar av, bra idé! Sen tänkte jag väl vila lita. (borde plugga..) Sen ikväll blir det stripp igen, gaalet roligt!

Sist jag var där hade vi vikarie förresten och hon jobbar där på Dancing Queen där de har bara stripp. Och hon frågade om jag hade varit på polestrip. Hon såg att jag skulle gilla det tydligen. Av mina juckmoves jag låg och gjorde på golvet. Haha. Men då sa jag i alla fall att jag inte har det men verkligen vill. Men kan inte för det är så himla dyrt. Men då sa hon att de ska antagligen köra en intensivkurs i pole nu till sommaren som då inte blir lika dyr. Och eftersom det blir mer intensivt lär man sig bättre, grymt! Sen tänkte jag på en grej. Man kan ju gå instruktörsutbildning där så man kan hålla egna klasser. Och då tänkte jag att det skulle ju vara hur jävla sjukt kul som helst! Tänkte om man kanske skulle köra en sån nästa gång som tillfälle ges. Superkul!

Nej.. nu ska jag sluta ordbajsa. Vi hörs kanske senare eller så hörs vi imorn. Puss!


Foton: Jag

<3 J.F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0